Indkøbskurv og ordrebehandling

Gå til siden med det produkt, du kan lide. 

I kolonnen "Tilgængelighed" til højre kan du se, om produktet kan bestilles eller ej.

Leveringstiden er angivet i beskrivelsen af hvert produkt. 

Vælg den ønskede mængde, og klik på knappen "Køb". 

Klik på "Indkøbskurv" for at afgive en ordre. 

For at få rabat skal du indtaste en rabatkupon. 

Og klik på "Afgiv ordre". 

Indtast de nødvendige oplysninger på betalingssiden. 

Vælg "Forsendelsesmetode" og "Betalingsmetode". 

Bekræft, at du har læst de generelle vilkår og betingelser ved at sætte kryds i boksen "Jeg har læst de generelle vilkår og betingelser og accepterer betingelserne for sikkerhed og behandling af personoplysninger". 

Tjek, at din ordre er korrekt, og klik på "Bekræft ordre".


Priserne

Priserne er gyldige i den periode, hvor fakturaen betales. 

For kunder i EU er alle priser inklusive moms i købers land. For købere uden for EU er priserne eksklusive moms.

Forsendelsesomkostninger (undtagen særlige tilbud) lægges til den viste pris og tilføjes til din indkøbskurv. 

Hvis prisen på varerne er forkert, forbeholder sælgeren sig ret til at annullere kontrakten og refundere det betalte beløb til køberen.


Rabatkuponer

For at få rabat kan du bruge rabatkuponer. 

Brug rabatkuponer i din indkøbskurv, når du betaler.


Betalingsmetode

Bankoverførsel.

Så snart ordren er bekræftet, modtager du en faktura på din e-mailadresse.

Når du betaler, skal du huske at angive dit ordrenummer i erklæringskolonnen. 

Ordren vil først blive behandlet, når pengene er blevet krediteret vores bankkonto. 

Du kan betale for din ordre via bankoverførsel inden for 5 dage efter modtagelse af fakturaen. 

Din ordre vil blive annulleret, hvis du ikke har betalt inden for 5 dage.


PayPal, Mastercard, Visa.

Dette er en hurtig og sikker betalingsmetode. Følg instruktionerne.

Vær omhyggelig med at indtaste data, når du bestiller, da vareleveringens hastighed og bekvemmelighed afhænger af dataenes nøjagtighed.


Bestillingsstatus

Alle registrerede kunder kan følge status og fremskridt for deres ordre.

For at gøre dette skal du logge ind på din konto og klikke på "Ordrehistorik".

Afhængigt af ordren kan du se følgende statusser på siden "Ordrehistorik":

"Ikke betalt" - Vi har modtaget din ordre, men den er endnu ikke blevet betalt. Hvis du vælger betalingsmetoden "Bankoverførsel", skal ordren betales inden for 5 dage, ellers bliver den automatisk annulleret.

"Afventer" - Vi har modtaget din ordre, men den er endnu ikke blevet behandlet.

"Betalt" - Vi har modtaget din ordre og vil behandle den inden for kort tid.

"I gang" - Din ordre er i gang med at blive behandlet, men er endnu ikke afsendt. Hvis varen ikke er tilgængelig, giver vi dig besked om den forventede leveringstid i kommentarfeltet.

"Sendt" - Din ordre er blevet sendt. Vi giver dig besked om pakkens sporingskode og den omtrentlige leveringstid i kommentarfeltet.

"Delvis levering" - Din ordre er blevet delvist afsendt. Vi sender resten af ordren, når vi har modtaget den fra producenten.

"Annulleret" - Din ordre er blevet annulleret. Mere detaljerede oplysninger kan findes i kommentarerne.

Du modtager en e-mail efter hver statusændring.